Täällä on ollut perin hiljaista. Töissä on ollut kaikenlaista hässäkkää ja terveys reistailee, mutta nyt alkaa vähän helpottaa. Minulla on UNELMA, jonka haluaisin toteuttaa: MAJAKKA. Mieheni on ollut jo vuosia majakka-friikki ja nyt minäkin olen innostunut niistä. Meillä on kotona Seppo Laurellin kirja "Suomen majakat". Selailin sitä muutama viikko sitten ja ihastuin Bogskärin majakasta. Alla oleva kuva edellä mainitusta "Suomen majakat"-kirjasta.

Ajattelin, että nukkekotikokoinen 1:12 majakka olisi aika upea projekti. Ja tuumasta toimeen! Nyt olen tehnyt pikkuisia suunnitelmia... ja sitten taas suunnitelmia... Ja nyt olen jo niin suuria haaveilemassa, että majakan rakentamisen lisäksi kirjoittaisin projektista päiväkirjaa ja kuvaisin eri rakennusvaiheita. Näistä muistiinpanoista olisi tarkoitus tehdä omakustanne kirja itselle muistoksi. Kenties kirja voisi joskus kiinnostaa muitakin harrastajia (siis jos saan se joskus oikeasti valmiiksi :D) Nyt olisi kiva saada vinkkejä teiltä blogissani vierailevat, minkälaisia asioita haluaisitte nukkiskirjoista löytää eli mitä minun kannattaisi sisällyttää mahdolliseen kirjaseeni?